1. Schade
1.1 Huu.. mijn bestelling heeft schade. En nu?

Als je bestelling niet helemaal fris en fruitig is aangekomen dan is dat natuurlijk helemaal niet cool.
Wat kan je doen?

- Meld je schade bij [email protected]
- Zet in de titel van je mailtje 'schade' (mag met uitroepteken)
- Meld je ordernummer en de soort schade
- Voeg 3 foto's toe: Buitenkant doos, binnenkant doos en het kapotte product(en).

Wij gaan dan als de wiedeweerga aan de slag om ervoor te zorgen dat je een nieuw product krijgt toegezonden.

2. Pakket kwijt
2.1 Hela! Waar blijft mijn tuinvoeding, gazonvoeding, schaar?

Je hebt een bestelling bij ons geplaatst en je wil de tuin in. Maar waar blijft je pakket?

Als het langer dan 4 dagen duurt voordat je pakket is gearriveerd, dan willen we dat graag weten zodat we actie kunnen ondernemen.
Wat te doen?

- Stuur ons een mailtje [email protected]
- Zet in de titel 'Kwijt?'
- Meld in je mail het ordernummer, je naam en datum van bestellen

dan gaan wij op onderzoek uit en laten je zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is.


3. Verkeerd product
3.1 Joehoe! Verkeerd product gekregen. Wat nu?
Het komt eigenlijk bijna niet voor, want we drinken altijd eerst hele sterke koffie en zetten onze leesbrillen op. Maar mocht het je toch overkomen; een verkeerd product? Stuur ons een mail en we lossen het direct op.
[email protected]


4. Bestellen

4.1 Bestellen wil niet lukken. Wat nu?
Zorg ervoor dat je alle vinkjes hebt aangezet. Dus algemene voorwaarden: check. De vervoerder: check 
Controleer nog een keer je adresgegevens. Juiste huisnummer en postcode? 
Dan moet het echt lukken. Succes.

4.2 Ik ben iets vergeten. Kan dat nog toegevoegd aan mijn mandje?
Je was lekker aan het bestellen, je hebt betaald en... toch nog die doos kalk vergeten. 
Een product toevoegen aan je winkelmandje nadat je hebt afgerekend, dat kan echt alleen handmatig door één van ons.
Dat doen we met liefde in de rustiger tijden, maar in het tuin-hoogseizoen is dat echt onmogelijk.

4.3 Ik krijg een betaalherinnering, maar ik heb al betaald. What's up?
Soms krijg je een betaalherinnering, terwijl je al betaald hebt. Dan heb je meer dan 1 bestelling aangemaakt, maar niet afgemaakt. Ons systeem maakt dan automatisch een herineringsmailtje aan. Maar, geen paniek: Je hoeft ons niet te mailen. 
We zenden je echt alleen de bestelling die je betaald hebt. Beloofd.

4.4 Zo dan, waarom moet ik verzendkosten betalen?!
We kiezen ervoor om zo transparant mogelijk te zijn in onze prijzen. Dat betekent dat de vervoerskosten niet verstopt zitten in de productprijzen. Bovendien hebben we zware producten, bij grotere bestellingen betekent dit dat we meerdere dozen versturen. Die kosten nemen wij voor onze rekening. Dus, bestel je meer, dan betalen wij alle extra vervoerskosten.
Het is onze keuze. Zo doen we het en niet anders. 


5. Tuinvraag
5.1 Ik heb een tuinvraag. Waar stel ik die?

Je hebt een dringende of minder dringende tuinvraag. Over snoeien, voeden, je slap-hangende Viburnum of je bloem-loze blauwe regen. We voelen je pijn. Wat te doen?

We verwijzen je met heel veel liefde naar ons Youtube kanaal. http://www.youtube.com/channel/UCWOiSCrb-zjN0pMitnY7VNQ
Als je daar bij het loepje het onderwerp intypt, komt er 9 van de 10 keer een lijst met video's met het antwoord.

Mocht het antwoord er niet tussen staan, dan kan je vragen stellen onder de video's. Of bijvoorbeeld aan mede-tuiniers in de Facebook-groep. En als je het dan nog niet hebt gevonden.. dan mag je ons mailen.

Sorry dat we streng zijn. Maar het is inmiddels een dagtaak geworden iedereen persoonlijk te antwoorden.
Groetjes, Jurgen en Caroline