Klantenservice

Voor 13.00 uur besteld, morgen in huis.

Dit geldt voor bestellingen gemaakt op werkdagen zodat je pakketje de volgende werkdag zal worden geleverd. Bestel je dus jouw producten op woensdag voor 13.00 uur, dan mag je het pakketje op donderdag verwachten. Bestel je jouw producten op zondag, dan worden de goederen op dinsdag aangeboden. In ieder geval doen wij ons best voor jou en staan we altijd klaar. 

Oh jee! Pakketje zoek?

Je zit te wachten en je pakketje komt maar niet, ja dat kan gebeuren want met de drukte op de wegen staat jouw bezorger zomaar vast in de file. In sommige gevallen is je pakketje zelf helemaal zoek. In deze gevallen vragen we je ons zo snel mogelijk te informeren zodat we kunnen kijken wat de oorzaak is en een oplossing kunnen zoeken zodat jij weer snel tevreden bent. Vul het formulier in met een korte omschrijving van jouw bevindingen en wij gaan aan de slag.

Als ik niet thuis ben?

Bij het plaatsen van een bestelling kun je een notitie achterlaten dat wanneer je als de bezorger aan jou deur staat niet thuis bent hij of zij het pakket je bij de buren mag afleveren. Spreek dit goed af met je buren om misverstanden te voorkomen. Laat duidelijk weten op welk huisnummer het pakketje moet worden afgeleverd wanneer jij er niet bent.  

Omruilgarantie

Retouradres: Celsiussstraat 9, 6716 BZ Ede.
Wij leveren uitsluitend topkwaliteit zodat je verzekerd kunt zijn van een aankoop waar je plezier van zult hebben of als het een cadeautje voor iemand anders is, je ervan uit mag gaan dat je een goed product hebt gegeven. Het kan natuurlijk zo zijn dat het net niet is wat je wilde. Geen probleem want in dat geval kun je het artikel binnen 14 dagen terugsturen en iets anders kiezen of je geld terug krijgen. kijk hier voor de spelregels.

Betaling mislukt, wat nu?

Als je betaling om welke reden dan ook is mislukt of je geld is wel afgeschreven en bij ons is bijgeschreven maar je hebt geen bevestiging ontvangen? Geen probleem we lossen het altijd met je op en je bent je geld nooit kwijt. Wacht een uurtje en als je dan nog geen bevestiging van je aankoop hebt ontvangen neem je gewoon even contact op met ons. Vul het formulier in met een korte omschrijving van jou bevindingen en wij gaan aan de slag. Bovendien 7 dagen per week kan dat via de klantenservice mail. Wij streven ernaar dat iedere klant tevreden is.

 

Neem contact op
* Verplichte velden