Klantenservice

Voor 15.00 uur besteld, morgen in huis.

 

Dit geld voor bestellingen gemaakt op werkdagen zodat je pakketje de volgende werkdag zal worden geleverd. Bestel je dus jou producten op woensdag voor 15.00 uur, dan mag je het pakketje op donderdag verwachten. Bestel je jou producten op zondag, dan worden de goederen op dinsdag aangeboden. In ieder geval doen wij ons best voor jou en staan we altijd klaar. 

 

Oh jee! Pakketje zoek?

Je zit te wachten en je pakketje komt maar niet, ja dat kan gebeuren want met de drukte op de wegen staat jou bezorger zomaar vast in de file. In sommige gevallen is je pakketje zelf helemaal zoek. In deze gevallen vragen we je ons zo snel mogelijk te informeren zodat we kunnen kijken wat de oorzaak is en een oplossing zoeken zodat jij weer snel tevreden bent. Vul het formulier in met een korte omschrijving van jou bevindingen en wij gaan aan de slag.

 

Als ik niet thuis ben?

Bij het plaatsen van een bestelling kun je een notitie achterlaten dat wanneer je als de bezorger aan jou deur staat niet thuis bent hij of zij het pakket je bij de buren mag afleveren. Spreek dit goed af met je buren om misverstanden te voorkomen. Laat duidelijk weten op welk huisnummer het pakketje moet worden afgeleverd wanneer jij er onverwachts niet bent.  

 

Omruilgarantie

Wij leveren uitsluitend top kwaliteit zodat je verzekerd kunt zijn van een aankoop waar je jarenlang plezier van zult hebben of als het een cadeautje voor iemand anders is je ervan uit mag gaan dat je ook echt iets goeds hebt gegeven. Echter kan het natuurlijk altijd zo zijn dat het toch net niet is wat je wou en of diegene die het van jou als cadeau heeft gekregen het al heeft of toch iets anders wou. Geen probleem want in dat geval kun je het artikel binnen 14 dagen terug sturen en iets anders kiezen of je geld terug krijgen. kijk hier voor de spelregels.

 

Betaling mislukt, wat nu?

Als je betaling om welke reden dan ook is mislukt of je geld is wel afgeschreven en bij ons is bijgeschreven maar je hebt geen bevestiging ontvangen? Geen probleem we lossen het altijd met je op en je bent je geld nooit kwijt.  Wacht een uurtje en als je dan nog geen bevestiging van je aankoop hebt ontvangen neem je gewoon even contact op met ons. Vul het formulier in met een korte omschrijving van jou bevindingen en wij gaan aan de slag. Bovendien 7 dagen per week kan dat via de klantenservice mail.  Wij streven ernaar dat iedere klant tevreden is en ons motto is dan ook: tuinieren met een glimlach.

 

Laagste prijs garantie!

Ons assortiment is zorgvuldig samengesteld en bestaat uit de meest hoogwaardige producten tegen prijzen van middenklasse merken. Kortom het beste van het beste tegen de laagste prijzen. Kom je toch één van onze producten elders, aantoonbaar goedkoper tegen, dan doen wij niet moeilijk en gaan wij, mits redelijk, mee met die prijs. Het spreekt voor zich dat het om hetzelfde product moet gaan en dat die concurrent ook daadwerkelijk kan leveren tegen die lagere prijs. 

Neem contact op
* Verplichte velden